Czy skuteczniejsza promocja to kasetony czy tablice LED i które z nich są tańsze?
Jeżeli chciałbyś wyróżnić własny sklep albo lokal usługowy z otoczenia, a nie wiesz jak to wykonać, przeczytaj poniższy artykuł, który przybliży Ci najważniejsze aspekty.
Kasetony reklamowe posiadają dużą przewagę nad ekranami LED, gdyż są zdecydowanie mniej kosztowne.

wałek folii
Zezwalają na odróżnienie się spomiędzy otoczenia. Zwłaszcza zaraz po zamontowaniu, gdyż wraz z upływem czasu ludzie, którzy przechodzą obok, zaczynają się do kasetonów przyzwyczajać oraz przestają je po prostu dostrzegać. Przyjmuje się, że zwykły Polak ma kontakt z około pięcioma tysiącami reklamowych przekazów na dzień. Kasetony mimo tego, że nie jest to najbardziej nowoczesny pomysł, można by zaliczyć do niezawodnych metod promocji.

Jak sądzisz? Czy dane na omawiany temat są ciekawe? Jeżeli tak, to przejrzyj tekst (https://liberty.olawa.pl/sprzatanie-biura-czyszczenie-liberty-sklep-wroclaw/), a odnajdziesz tam wiele fantastycznych wiadomości, które przyciągną Twą uwagę.

Dzieje się tak z tego powodu, ponieważ są prawidłowo widoczne rano, wieczorem i w nocy. Czas kontaktu z kasetonami jest dłuższy niż jest to w przypadku oklejania lokalu folią tradycyjną. Dużego znaczenia nabiera to w zimie oraz na jesieni, kiedy dni są krótkie, a słońca jest stosunkowo mało. Gdy zastanawiasz się nad kupieniem kasetonu, trzeba zwracać uwagę na otoczenie, w jakim taka reklama ma być umieszczona. Jeżeli dookoła nie znajduje się dużo reklam tego rodzaju, to kaseton będzie dość skuteczny, aby pozyskać uwagę klientów.

zobacz www

Autor: Long Nguyen
Źródło: http://www.flickr.com
Badania pokazują, że reklama umieszczona na tablicy ledowej w połączeniu z promocjami cnowymi daje 20% wzrostu sprzedaży. efektywnie zwraca ona uwagę. Dynamiczny przekaz nie pozwala na przyzwyczajenie się do promocji i nie zezwala podświadomie jej ominąć. Przekazy na tablicy ledowej można zmieniać zależnie od pory dnia. Można by na tablicach rozreklamować towary, które mogą być kupowane o konkretnej porze dnia. Niezwykle skuteczne metody na promocję przy użyciu monitorów LED to połączenie na nich informacyjnej treści z treścią sprzedażową.

Jeśli konsument wie, że tego typu monitor oprócz promocji wyświetla również godzinę, to odruchowo na niego spojrzy, gdy spieszy się do pracy. Jeśli jest zimno lub upalnie, to na pewno także podniesie głowę, aby sprawdzić temperaturę, która utrzymuje się w otoczeniu.

About

Categories: Bez kategorii Tagi: , , , ,