Jak ćwiczyć, aby widzieć efekty? Jakie ćwiczenia są najlepsze?
Może się zdarzyć, że chodzimy na siłownię już jakiś czas, lecz cały czas nie widzimy efektów. Albo zdarza się również tak, że co prawda mamy więcej mięśni w minimalnym stopniu, ale to niestety koniec. Wiele osób przez to frustruje się nie mając pojęcia, co jest nie tak w ich treningu. Wydaje im się, iż cały wysiłek idzie na nic, przez to też wiele ludzi się poddaje. Tymczasem są sposoby, w jaki sposób sobie z tym radzić, trzeba tylko pamiętać o pewnych radach.

Trzeba pamiętać o nadwyżce kalorii, jaka jest potrzebna przy budowaniu masy mięśniowej. Trenując systematycznie na siłowni nie można zapominać o dziennym zapotrzebowaniu na kalorie. Bez tej dodatkowej dawki pożywienia nie uda się niczego zbudować, szczególnie jeśli zdecydujemy się na trening siłowy, to musimy naprawdę pamiętać o odpowiedniej dawce kalorii. Nie warto poszukiwać magicznego sposoby na przybranie masy, bo taki najzwyczajniej w świecie nie istnieje – sprawdź ofertę sterydów . Jeżeli ktoś obiecuje, że w ciągu miesiąca możemy zostać kulturystą, to tego rodzaju deklaracje należy włożyć między bajki.

trening

Autor: brett jordan
Źródło: http://www.flickr.com

Budowa masy mięśniowej opiera się na odpowiednich, regularnych treningach, do tego bardzo ważna jest właściwa dieta. Do tego w wielu przypadkach pomagają dodatkowe środki, to znaczy sterydy anaboliczne cykle, lecz nim się na coś takiego zdecydujemy powinniśmy skonsultować się z odpowiednią osobą, jaka będzie nam mogła doradzić. Za każdym razem opłaca się dawać z siebie wszystko. Nie może istnieć coś takiego jak taryfa ulgowa. Jeżeli już zdecydowaliśmy się na wizytę na siłowni, to nie ma co tracić czasu na różnego rodzaju wątpliwości lub lenistwo. Co więcej, z każdym kolejnym treningiem można dawać z siebie wciąż więcej, przez to łatwiej pokonać swoje słabości – czytaj więcej .

Nie znaczy to, aby przesadzać, dlatego też trzeba kończyć serię, gdy już wiemy, że więcej już nie damy rady. Jeżeli chcemy rzeczywiście mieć prawdziwą masę mięśniową, powinniśmy robić treningi z większym obciążeniem. Podnoszenie większych ciężarów pomoże nam w otrzymaniu właściwej masy mięśniowej. Mniejsze obciążenie jest dobre na starcie, lecz jeżeli pragniemy rzeczywiście przybliżyć się wyglądem do kulturysty należy pamiętać o dużym obciążeniu.

About

Categories: Bez kategorii Tagi: , ,