Wizytówka wydrukowana jednostronnie, na twardym kartoniku
Hortensja
W obecnych czasach wizytówka jest nieodzownym fragmentem reklamowym. By była skuteczna musi ona realizować pewne warunki. Wizytówka nie musi być urocza, zaskakująca, czy kolorowa.

Hortensja
Autor: jr conlin
Źródło: http://www.flickr.com
Powinna być przede wszystkim profesjonalna i tematycznie powiązana z fachem.
Dobre wizytówki stomatologia w szczególności powinny być maksymalnie proste w formie. Czyste, oszczędne zaakcentują autorytet i profesjonalizm. Bilety wizytowe zawierające jedynie imię i nazwisko wykorzystywane są sporadycznie. Wizytówki służbowe biznesmena winny być (zapraszamy serdecznie) zaopatrzone w kompletne informacje. Wizytówka powinna zawierać imię i nazwisko, na dole zajmowane stanowisko, a w dolnych narożnikach biletu nazwę i adres lokalizacji przedsiębiorstwa, oraz numery telefonów, oraz adres e-mail. Logo przedsiębiorstwa umieszcza się albo w centrum wizytówki, nad imieniem i nazwiskiem, ewentualnie – poznaj szczegóły przy danych adresowych.

Wizytówka Powinna być drukowana na jednej stronie, na twardym kartoniku, najlepiej białym, ale jest dopuszczalny inny, delikatny kolor. Część zadrukowana wizytówki powinna posiadać fakturę równą, albo chropowatą, dekoracyjną, jednak nie zwracającą nadmiernie uwagi. Część spodnia powinna być czysta, albowiem wykorzystuje się ją do ewentualnej korespondencji, lub napisania informacji poświęconych dla osób wymieniających wizytówki.

Dzisiaj wizytówka jest nieodłączną częścią marketingu, toteż właściwe złączenie barw może uczynić z wizytówki przyciągający, a również niezapomniany produkt. Wizytówki są przydatne nieraz w najmniej oczekiwanej chwili. Toteż zawsze warto mieć je przy sobie.

About

Categories: Bez kategorii Tagi: , , ,