Żyjemy w czasach niekończącego się informacyjnego szumu. Jak sobie z nim poradzić, jak przetrwać w dzisiejszych czasach?
Prawdziwą plagą jest dzisiaj szum informacyjny. Niełatwo jest ogarnąć wszystko w sposób całościowy i logiczny, ciężko jest znaleźć odpowiedni ciąg przyczynowo – skutkowy, trudno określić, co jest dobre a co złe.

Reklamy plakatowe

Autor: Andy Walton
Źródło: http://www.flickr.com
To najłatwiejsza droga by zająć skrajne stanowisko – gdy bowiem ciężko o jakiś życiowy drogowskaz, to znaczy, że chcemy opowiedzieć się po jakiejś ze stron. Niestety, często zdarza się tak, że skutki takich czynów sięgają bardzo daleko i ciężko jest je odwrócić.

Pełna skrzynka nie oznacza już posiadania dużej ilości ludzi, z którymi wymienia się je, czyli, listów wysłanych do nas od przyjaciela czy przyjaciółki, gorących pozdrowień z dalekich krajów czy zwykłych życzeń. Poczta, czy to tradycyjna czy elektroniczna, to najczęściej skrzynka pełna gazetek promocyjnych, ulotek czy ofert. Przeglądając je, robimy to zazwyczaj od niechcenia, chyba, że szukamy jakieś konkretnej usługi, czy produktu. Są dla nas, jak codzienność, po prostu są, zwykły element codziennej układanki. Nie zgodzą się jednak z tym osoby, dla których takie gazetki promocyjne i podobne promocje mają wysoką wartość.

Najczęściej służą one jako nośnik informacji na temat promocji w markecie, czy jakieś wyprzedaży. Takie gazetki z największą uwagą oglądają dwie grupy ludzi – ludzie starsi oraz dzieci, których przyciągają kolorowe obrazki, zresztą jeśli mówimy o poczcie tradycyjnej, to raczej to nie powinno dziwić. Młodzi ludzie bowiem zostawiają wszędzie swoje

Reklama zewnętrzna

Autor: Map of the Urban Linguistic Landscape
Źródło: http://www.flickr.com

adresy mailowe, więc raczej w ten sposób, a nie tradycyjną pocztą dostarczane są oferty.

Jednakże nie jest to norma, bo wiele firm dostarczających takie informacje robi to w sposób tradycyjny – za pośrednictwem zwyczajnej poczty, jak i nowoczesny – na skrzynkę mailową. Nie zapomnijmy też o jeszcze nowocześniejszych sposobach, jak profile w mediach społecznościowych czy reklamy na smartfonach czy tabletach.

To jednak reklamy skierowane przede wszystkim do młodych odbiorców. Starsi preferują tradycyjne metody, no przecież przyjemnie tak usiąść przy herbacie i pooglądać gazetkę reklamową. Po kolejnym łyku herbaty można rozważyć kolejny zakup. Co więcej, teraz są czasy na promocje, bo każdy sklep walczy o klienta obniżając cenę. Korzystamy na tym my wszyscy – tradycyjni i nowocześni.

About

Categories: Bez kategorii Tagi: , ,