Jedną z najskuteczniejszych form reklamy jest przedstawienie klientowi należności przed i po promocji, sposób ten stosują gazetki promocyjne, których zbiór publikuje . Ponadto przekaz jest wzmacniany informacją, że taka okazja ma charakter wyłącznie tymczasowy. Nie jest to jednak jedyna metoda promocji. Niektóre dyskonty starają się wywabić nabywców promocjami tematycznymi (np. na artykuły gospodarstwa domowego, odzież bądź artykuły dekoracyjne.
Poza bezpośrednim wpływem na wielkość sprzedaży broszurki reklamowe mają utrwalać konkretną markę w świadomości klientów – zadania broszury to: reklama oferty sieci, wzmocnienie rozpoznawalności marki jak też informacja o położeniu punktów handlowych danej sieci handlowej.
Gazetki reklamowe są też wydawane w wersji internetowej.
Jeśli podoba Ci się tekst, który właśnie czytasz, to z pewnością zabsorbuje Cię też ten portal (https://danjan-przeprowadzki.wroclaw.pl/miedzynarodowe-przeprowadzki-wroclaw/). On również prezentuje zbliżony temat.
Te klasyczne osiągalne są od razu przy wejściu do supermarketu. Jest to prędka i dostępna forma promocji. Markety w ów sposób trafiają do odbiorców, którzy na co dzień nie mają do czynienia z internetem. Wersja papierowa gazetki promocyjnej jest też dostarczana przez dystrybutorów do skrzynek pocztowych.