Atrybuty jakie ma reklama w autobusie i karoserii od zewnątrz są bezapelacyjne – wejdź na stronę. Podobna reklama (http://foliograf.pl/) to absolutna pewność dotarcia do klienta-pasażera autobusów. Jeśli nawet ma dość reklamy nie wyrzuci jej do kosza i nie pominie jak serwowanej mu w ilościach hurtowych ulotki. W najnowszych modelach autobusów miejskich przewoźnik ma telebimy, przez które reklamodawcy emitują spoty promujące ich usługi . Za taką formę dotarcia przewoźnik zarabia oczywiście spore pieniądze. Reklama w autobusie może okazać się tania – w przypadku małych nawierzchni zapłacimy około stu złotych za miesiąc. Czasem też można natrafić na promocje.
Warto zastanowić się też nad możliwością reklamy w centrum miast. Czy warto jest wykładać dziesiątki tysięcy złotych na plakaty w ścisłym centrum miasta, czy lepiej zaoszczędzić choć trochę na rzecz reklamy zewnętrznej na autobusie? Choć nie jest ona tak efektowna i nie zajmuje czasu na wyłączność, również dociera do mieszkańców przejeżdżających z przystanku na przystanek oraz obserwatorów spoza autobusu – reklama autobusy ostrów wielkopolski.
Sami łapiemy się za to, gdy śpiesząc się wchodzimy do takiego autobusu. Zazwyczaj mamy pięć, maks dziesięć minut na wysiadkę. Tę chwilę możemy poświęcić na „wyłączenie się”, momentalne odprężenie.