Jak promować się na telebimie, aby powiększyć zasięg swojego biznesu?
Reklama na telebimach to doskonałe rozwiązanie, w sytuacji gdy chcemy, by przekaz naszej firmy trafił do znacznego zbioru klientów. Nie ma się co oszukiwać – widoczna reklama w centrum miejscowości zawsze budzi uwagę. Zarówno kierując samochodem, czy również podczas pieszych spacerów, z pewnością zobaczy się ładną reklamę.

Medas-Media
Autor: Steven Straiton
Źródło: http://www.flickr.com
Bardzo dobrym obszarem na zamieszczenie reklamy będą często uczęszczane skrzyżowania. Kierowcy jadący pojazdami, kiedy stoją w oczekiwaniu na światłach, bardzo często wypatrują po najbliższej okolicy. Tak samo czynią przemieszczający się pieszo. Dlatego też w opisywanych lokalizacjach najłatwiej przykuć czyjeś zainteresowanie.

Wpisując w wyszukiwarkę „telebim Sopot 3 maja” otrzyma się wiadomości odnośnie szansy zamieszczenia swojego przekazu na tej ruchliwej ulicy. W sieci uzyskamy rzetelne informacje odnośnie kosztów oraz innych części oferty. Na wspomnianych tablicach LED moglibyśmy przedstawiać najbardziej istotne wiadomości o prowadzonej firmy – np. informacje o dojeździe jak i atrakcyjne oferty. Reklama może przyjąć formę pokazu slajdów, nieruchomego ogłoszenia lub również przykuwającego uwagę materiału video. Wybór jest zależny od naszych preferencji.

Przy tym oprócz samego usytuowania, najważniejsza będzie zawartość przekazu. Przecież po znalezieniu tłumnie uczęszczanej pozycji (jak ta widniejąca pod frazą: telebim Sopot 3 Maja) nie obędziemy się bez przygotowania atrakcyjnej szaty graficznej. Zatem trzeba zdecydować się na agencję, która może poszczycić się bardzo dobrymi realizacjami w opisywanej tematyce.

W zdecydowanej większości przypadków przedsiębiorstwa reklamowe posiadają w swojej ofercie różnego rodzaju telebimy LED, które wykorzystywane mogą być przykładowo podczas różnego typu eventów marketingowych bądź także podczas spotkań przedwyborczych. Powinno się zajrzeć na witrynę internetową takiej firmy, by zapoznać się z wcześniej przygotowanymi reklamami.

Budżet wyświetlania treści reklamowych na tablicach LED związany będzie z długością trwania samego spotu, lecz również przerwani w czasie ich prezentowania. Jest oczywiste – im krócej przekaz jest wyświetlany, tym mniejsze koszty. Powinniśmy także mieć na uwadze, że dłuższa kampania równa się ciekawszej ofercie, jaką otrzymujemymamy możliwość uzyskać.

About