Jak wyekwipować sklep spożywczy?
Lokalne osiedlowe sklepiki, są nierzadko alternatywą dla obszernych marketów. Mimo, iż są nieco droższe, możemy w nich znaleźć tak artykuły codziennego użytku jak również te „eko” oraz z wyższej półki.

malowidło - sklep

Autor: Gordon Joly
Źródło: http://www.flickr.com

Często na takową formę działalności decydują się obcokrajowcy, jacy w ten sposób sprzedają oraz promują swe rodzime artykuły jak też przysmaki. Praktyka ujawnia, że niejednokrotnie powodzenie pierwszego marketu lub punktu prędko przeobraża się w renomowany interes sieciowy – . Bazując na pozyskanej praktyce przy otwieraniu pierwszego sklepu oraz ciesząc się renomą w jednym miejscu, przedsiębiorcy często podążając za ciosem zakładają swoje następne sklepy. Mając tym samym godziwy produkt, pomysł na biznes i sporo motywacji można w perspektywie paru do kilkunastu miesięcy stworzyć swą własną mini sieć. Jej rozmiar jak też zasięg to już tylko sprawa zapału i rozmachu przedsiębiorcy.

Pierwsza rzeczą, z którą mierzą się przedsiębiorcy chcąc założyć zwyczajny sklep jest szereg formalności, jakie należy spełnić.

sklep - fotogram

Autor: Magic Madzik
Źródło: http://www.flickr.com

Przed rejestracją firmy musimy dokonać doboru jej formy prawnej a także formy opodatkowania. Przed zaczęciem sprzedaży pewnych artykułów wymagane jest otrzymanie zezwolenia. Szczególne rodzaje koncesji założone są dla napojów alkoholowych. Przy otwieraniu działalności w postaci osiedlowego marketu spożywczego będzie istniała niezbędność zakupu kasy fiskalnej, co tworzy wydatek rzędu co najmniej 600-1000 zł. Następnie musimy zakupić wagę oraz meble chłodnicze jeżeli pragniemy wyprzedawać owoce oraz jarzyny, albo mięso i wędlinę.

Zainteresował Cię poniższy komentarz spod linku (https://koneser.eu/wydarzenia-aktualnosci/warsztaty/)? Jeśli go nie aprobujesz, to namawiamy do polemizowania. Każda debata jest mile widziana.

Prosta waga elektroniczna to koszt mniej więcej 800 zł. W następnej kolejności, obiekt handlowy musimy wyekwipować w ladę sklepową, regały a także komory chłodnicze lub lodówki stojące. Na wyposażenie lokalu wydamy blisko 4-5 tys. zł. Można oszczędzić, nabywając używane meble do marketu. Wielki koszt pociągnie za sobą konieczność zakupienia towaru – nawet 10 tys. zł, jednakże pieniążki te trzeba potraktować jako inwestycję w swoją działalność.

Rozpoczynając od własnego sklepu pod uwagę musimy wziąć szereg uwarunkowań administracyjno-prawnych, zmierzyć się z wieloma biurami i przejść przez ciąg procedur wiodących do upragnionego sukcesu (komory chłodnicze są idealne na upały).

About

Categories: Bez kategorii Tagi: , , ,