W jaki sposób dotrzeć do klienta? Efektywne rodzaje reklamy
Czy reklamodawcy dobrze znają skuteczne formy reklamy? A może boją się ryzyka oraz stawiają na sprawdzone metody?
Na przestrzeni minionych pięciu lat pułap wydatków na reklamę outdoorową w Polsce ulega kurczeniu.

firma - malunek

Autor: Cancillería del Ecuador
Źródło: http://www.flickr.com
Wartość ubiegłorocznych wydatków na outdoor w Polsce została oceniona na 599,23 mln złotych, co stanowiło blisko siedem % udziału w rynku promocji. Ilość nośników outdoorowych w minionych latach trzyma się na podobnym poziomie, co przy demografii naszej ojczyzny i ilości miejscowości o liczbie mieszkańców ponad 100 000 daje duże zagęszczenie, sprawiając tym samym niechęć społeczną do owej odmiany reklamy.

Przejdź na kolejną witrynę – w niej czeka na Ciebie bieżący tekst tego działu. Zrobiliśmy go dla Ciebie z przyjemnością.

Od wielu lat także słychać donośne dysputy, iż reklama outdoorowa jest w Polsce na niewysokim poziomie (oferta). Nie znaczy to, że zaciekawienie reklamodawców rynkiem OOH słabnie, obserwujemy jednakże skłonność do poszukiwania nowych podejść takich jak na przykład murale reklamowe.

Naturalnie prym w reklamie outdoorowej wiedzie wielki format, jakiego zadaniem, poza przyciągnięciem uwagi, jest też budowa poczucia stabilności. Reklamodawcy szukają jednak czegoś więcej i tutaj z pomocą przybywa ambient i niestandardowe spożytkowanie powierzchni. Ten, stosunkowo młody profil w reklamie OOH, działa nie tylko kreacją, lecz także odmianą jak też kontekstowym umieszczeniem. Warto zwrócić uwagę na wracające do łask artystyczne malowanie ścian (artystyczne ściany). Ten typ reklam OOH jest droższy od zwykłych siatek, jednakże daje szerokie możliwości.

Murale zyskują większy szacunek adresatów z uwagi na manualne wykonanie, zatem swoje zalety artystyczne, sam proces tworzenia jest niepospolity a także ogromnie przyciąga atencję przechodniów.

About

Categories: Bez kategorii Tagi: , , , ,