strategia, dzięki której w naprawdę łatwy sposób można przypomnieć się tym Internautom, który już kiedy byli na naszej stronie internetowej lub korzystali z aplikacji, która była przez nas oferowana. Remarketing AdWords polega na tym, że w przypadku osób, które były już na danej witrynie pokazują się ich reklamy.
Tyczy się to rzecz jasna tylko do tych witryn, które zaliczają się do sieci reklamowej Google. Reklamy witryny będą prezentowane także wtedy, kiedy szukane przez daną osobę będą terminy, które powiązane są z odwiedzoną przez nie kiedyś witryną. Remarketing adWords to doskonały sposób na przypomnienie o prowadzonej przez siebie stronie Internautom. Dzięki pojawiającym się reklamach są oni cały czas na bieżąco z tym, co odbywa się na stronie – szczegóły oferty. Bardzo często dzieje się tak, że po zobaczeniu reklamy dany użytkownik podejmuje decyzję o ponownym odwiedzeniu witryny i na przykład znowu coś na niej kupuje (jeżeli chodzi rzecz jasna o sklep internetowy). Na chwilę obecną Google (zobacz profesjonalne pozycjonowanie stron) ma do zaoferowania kilka opcji remarketingu. I tak osoby zainteresowane wybierać mogą między remarketingiem standardowym, dynamicznym, tym , który funkcjonuje na aplikacjach mobilnych.
Ciekawą propozycją jest z całą pewnością remarketing video. Remarketing dynamiczny ujmuje reklamy mające charakter dynamiczny, nie mają one więc postaci statycznej. Remarketing video to z kolei
pokazywanie reklam wtedy, gdy korzysta się z YouTube. Warunkiem jest jednak mające miejsce wcześniej oglądanie filmów danej firmy. Remarketing ma naprawdę szereg zalet. Przede wszystkim pozwala na szybkie dotarcie do klientów, którzy już poprzednio z naszej witryny korzystali. Jest to również możliwość dostosowania prezentowanych reklam do zakładanych celów reklamowych. W efekcie taka forma reklamy jest naprawdę bardzo skuteczna. Remarketing to również reklama o wielkim zasięgu – nie ma tu znaczenia miejsce, w jakim znajduje się Internauta.