Jak doskonale się zareklamować i nie stracić przy tym fortuny – zobaczcie
Jak się mówi – reklama jest dźwignią handlu. To ona czyni, że określony towar czy usługa są mocniej rozpoznawalne, z większą chęcią kupowane, czy nawet… wręcz pożądane. Reklama od niepamiętnych czasów była, jest dziś i zdecydowanie będzie ważna jeszcze przez wiele lat.

Jednakże nie każda forma reklamy jest dobra dla każdej firmy. Zawczasu należy dokonać analizy, który sposób będzie najlepszy – e-reklama, w TV, Internecie, w formie ulotek czy sponsoringu. Niestety wiele firm posiada jeszcze dodatkową trudność – to cena reklamy. Choćby dla przykładu – ta w telewizji czy billboardowi bywa dla dużej części nieosiągalna. Jest jednak jedna nadal ponadczasowa. To ulotki. Tak, tak, stare, poczciwe ulotki, z których korzysta każdy – i maleńkie, i gigantyczne firmy, i usługowe, i te sprzedażowe. Ulotki takie, jak w robi zarówno fryzjer, jak i sieć telefoniczna, czy instytucja bankowa. Po co?

stojak z ulotkami

Autor: Dancewear Central
Źródło: http://www.flickr.com

Ulotka przytrzymuje potencjalnego kupca na dłużej, może pokazać genialne zdjęcia towarów lub zamieścić bardzo angażujący tekst. Może pokazać wszystkie dane teleadresowe i mapę dojazdu. Reasumując – na takiej niewielkiej kartce można zmieścić wiele istotnych danych. Ulotki są w każdej mieścinie w Polsce. Czy to Warszawa, Kraków, Poznań, czy Legnica, Tarnów, Siedlec – taką formę reklamy można zobaczyć w każdym zakątku, na ulicy, w skrzynkach listowych, jako wrzutki w gazetach. Pozostaje jedynie jedna sprawa – drukowanie ulotek. W jakim miejscu to zrobić?

Aktualnie to bardzo proste. Wystarczy usiąść przed sprzętem komputerowym, wpisać w wyszukiwarkę ‘drukowanie ulotek’ i rozpocząć przeglądać strony www drukarni, które to proponują. Przy poszukiwaniu warto dopisać także nazwę miasta (przykładowo – Warszawa), chociaż to może być bardziej interesujące dla osób, które pragną później same odebrać paczkę z ulotkami. Obecnie – w świecie Sieci internetowej – wszystko można załatwić zdalnie i czekać spokojnie na kuriera w swym domu naklejki 3D w siedzibie firmy. A później rozprowadzić swoje ulotki po mieście i czekać, aż rzesza klientów przybędzie do naszego sklepu czy salonu.

About

Categories: Poradnik biurowy Tagi: , , ,