Wielkoformatowe ekrany w małym mieście – do czego mogą zostać wykorzystane?
Telebimy, czyli ekrany wielkoformatowe LED, są w zasadzie nową formą zewnętrznej reklamy, która w dzisiejszych czasach zyskuje coraz większą popularność. Dzięki atrakcyjnej formie telebimy bardzo szybko trafiają do adresatów, przekazując im dokładnie wyselekcjonowaną treść marketingową. Aktualnie nawet mniejsze miasta wykorzystują wielkoformatowe ekrany do celów reklamowych. Jakie zalety niesie ze sobą ten proces?

stykówka - firma

Autor: Presidencia de la República Mexicana
Źródło: http://www.flickr.com
Jeśli chodzi o małe miasta stosujące telebim Sanok stanowi tego doskonały przykład. Miasto to, pomimo dość niewielkiej liczby mieszkających w nich osób, posiada liczne ekrany wielkoformatowe, emitujące reklamy miejscowych przedsiębiorców i nie tylko. Szukając miejsca, gdzie zostanie umiejscowiony telebim Sanok zdecydował się na miejsce w pobliżu często uczęszczanych ulic, w którym każdego dnia panuje duży ruch. Dzięki temu jeszcze więcej osób zauważy komunikaty reklamowe, co jest dobre dla reklamodawców. Warto przeczytać ciekawy artykuł. Jeśli chodzi natomiast o miasta, które dopiero planują wykorzystać telebim Jasło stoi tutaj na pierwszym miejscu. Miasto to chce ponadto użyć ekrany wielkoformatowe nie tylko do celów reklamowych, lecz również do powiadamiania mieszkańców o ważnych dla nich sprawach.

Czy nie myślisz, że informacje na przedstawiany wątek możesz odnaleźć również na odmiennym serwisie? Oczywiście, że tak – wejdź tutaj, a przeczytasz tam proponowany serwis (https://krematoriumwroclaw.pl/kremacja-zmarlych/).

Zobacz reklama Jasło Tego typu telebim Jasło użyje przede wszystkim, aby wyświetlać komunikaty o utrudnieniach w ruchu ulicznym – o powstałych korkach, objazdach z powodu kolizji czy o remontach ulic. Rozwiązanie to, choć nieszablonowe, niewątpliwie uprości codzienne życie większości kierowców. Jak widać cyfrowa technologia wielkoformatowych ekranów staje się coraz częściej . Reklamodawcy coraz częściej decydują się na taką formę reklamy stawiając na jej komunikatywność – barwny, dynamiczny obraz, który pojawia się na ekranie z określoną powtarzalnością trafia bezpośrednio do klienta, budząc w nim podświadomą chęć zakupu i duże zainteresowanie daną marką.

Na korzyść reklamy na wielkoformatowych ekranach przemawia także dość niski koszt jej wytworzenia i wyemitowania – jest to dużo tańsze niż reklama telewizyjna, a dociera do równie dużej grupy przyszłych klientów. Można więc stwierdzić, że telebim to reklama przyszłości, świetnie dostosowana do tempa i trybu życia współczesnych ludzi, którzy wciąż są w drodze.

About

Categories: Bez kategorii Tagi: , ,